nedjelja, 24. siječnja 2021.

PUT MOLITVE

Poći će molitva od ❤ moga maloga, do svetog srca anđela čuvara, do svetih srdaca arhanđela Rafaela, Mihaela i Gabriela koji stupaju pred Bogom i do blaženih srdaca na Nebu i Zemlji, do svih svetih srdaca, do duša vapajnih u Čistilištu, do Bezgrešnog srca Djeve Marije... Hoće svakodnevno će se uzdizati molitve moje za čitav svijet, kroz sveta srdašca čista. Da bi obradovala Gospodina Isusa Krista. U pomoći je običnoj ženi, sve sveto. I moja patnja nije sama, sjedinjena je sa ljubavlju i mukom sve duhovne braće i sestara koji ljube Krista kralja. To je moja jedina istina i smisao. Voljeti križem svojim i pomoći njegovom pjesmom neutješenima. Duh Sveti moja je Betlehemska zvijezda vodilja, Otac nebeski štit i radost u bolima. Voljena sam i kada bol me u grčeve savija, i kada me mač do mača probija, voljena sam i kad trnje gazim i kada kroz vatru hodam, i kad bol žeže... Voljena sam to je moj istinski osjećaj vjere i taj mi osjećaj milosti muka ne može ukrasti. Mnogo mi slatkoće u dušu utočio Gospodin, zaljubio vječno u svoja obećanja. Zemlja je samo prolaz u Raj, poučava se duša istini i ozdravlja u bolesti tijela. Amen.❤🙏🕊️

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 24.01.2021.

Nema komentara:

Objavi komentar