subota, 23. siječnja 2021.

BESKORISNA SAM BEZ BOGA

Beskorisna sam služavkica, instrument bez žica, tiha patnja, uplakana ptica neuka, ništavna sam u potpunosti nedostojna, ali ti si Isuse sve obnovljeno u meni i nota i radost i glasnice uzdanja i slavuj bjelokrili. Ti činiš utjehu, ti oživljavaš kosti satrvene, ti se boriš za mene, ti kroz križ moj činiš da se molitveno srce u Raju čuje za mnoge ti me ne ostavljaš u podzemlju. Čudotvorac si od običnog mesa svojim dahom činiš život, činiš da mnogi vjeruju i vole. U nama je milost tvoja. Zbog tebe mi se diše i u ovim okovima voli, zbog tebe bdijem i bivam junakinja kojoj je nagrada ono što ima doći... Zaista činim ono što mi kroz srce sa Neba silazi, dajem ti svu vlast nad svojim hramom duše da ti govoriš, da me ti oblikuješ, jer ne pripadam ovoj zemlji, duša je moja tvoja za zauvijek. Ne daj mi da živim sebi, neka živim samo tebi, po volji Očevoj. Amen.
Luka 17,10 Tako i vi: kad izvršite sve što vam je naređeno, recite: `Sluge smo beskorisne! Učinismo što smo bili dužni učiniti!`🕊️🙏

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 23.01.2021.

Nema komentara:

Objavi komentar