subota, 9. siječnja 2021.

STVARAN SI U MOLITVI ZA LJUBAV

Ja sam toga uvjerenja da se čestit muškarac poznaje po radosti njegove žene i čestita žena po radosti njenog odabranika srca. To im je jedina istinska vrijednost i lipota. Biti prisni, vjerni i odani do groba. Biti puni voljena od kojeg se cjeliva. Pred Bogom samo takva ljubav važi i ima vječni znamen, drugo je sve močvara puna žaba kreketalica. Dao Bog da si ti moj lotos kojeg ubire milost Božja i polaže u moje srce. Miriše mi se na tebe koji voliš samo mene, negdje ispod ovog rajskog plavetnila, čekajuć zračicu sunca da obasja blagoslovom molitve moga i tvoga srca. Da autentično kucaju u zahvalnosti jer smo čudesno nađeni. Neću odbaciti mogućnost da mi postojimo, jer ti jesi nađen u molitvi za ljubav. Bog zna jedini tko si ti i neka me vrati rebrima tvojim, u kojima ljubav ima požrtvovnu moć. Znam dobro istinu; Voli te samo onaj tko ti djelom ljubi mane križa i sjedinjuje se sa molitvama tvoje duše. Amen. 🕊️💧🙏

Od ❤ Ana Emanuela, 9.01.2021.

Nema komentara:

Objavi komentar