četvrtak, 21. siječnja 2021.

LJUBAV SI OD BOGA ŽIVOGA

Znaš li da si bajka nad bajkama...
Znaš li da si mi osmijeh nad osmijesima,
dok žeže bol neizustiva.
Znaš li da si mi uspavanka i buđenje...
Znaš li da si mi sve ono najlipše.
Znaš li da si mi cvijeće dok trnje me bode,
znaš li da vjerujem da živiš i dišeš u meni,
moliš u hramu duše moje da ova bol ode.
Znaš li da sam te sačuvala od svih,
znaš li da si samo moj dok govore mi
da nema moj križ tko voljeti,
sviju ću zaboljeti, manama okovati. 
Znaš li da te osjetim u suzama,
znaš li da ti oslikavam lik da me 
falenje iskrene ljubavi ne usmrti.
Znaš li da si mi osjećaj Božje milosti,
da za mene anđeo od Boga Živoga postoji,
jer čovjek ne bi mogao 
ni bol ni ljubav moju izdržati.
Oboje je prejako.
Zato pripadam tebi nebeskom,
tebi satkanom od emocija 
moje duše i moga srca.
 🙏🕊️

Od ❤️ Ana Emanuela, Bilaj 21.01.2021.

Nema komentara:

Objavi komentar