nedjelja, 3. siječnja 2021.

MOLITVENI DAR

Glazbala mi nebeska,
učiniše binom srce.
Gledatelja je mnogo
dok srce mi je ranjena ptica,
krv kap po kap oblikuje notni zapis...
a suze bivaju najdivniji stihovi...
Oko križa mi izrastaju zvončići,
kao cvijetna zvona duhovne Crkve.
Čuje se pra stara molitva
OČE NAŠ...
ZDRAVO MARIJA...
SLAVA OCU...
I mnoštvo anđela potiče me
da ispišem emocije.
Vjere, ufanja i ljubavi.
Duha Svetog zazivam
i pjesma nastaje,
milost je to koja
ne prestaje.
Da odem,
u nasljedstvo bi voljela ostaviti
MOLITVENI DAR...
i dao Bog da mi uspije.
Amen. 🕊️❤️🙏

Od ❤️ Ana Emanuela, Bilaj 3.01.2020.

Psalam 98, 1.3-6

Pjevajte Gospodinu pjesmu novu,
jer učini djela čudesna.
Pobjedu mu pribavi desnica njegova
i sveta mišica njegova.

Svi krajevi svijeta vidješe
spasenje Boga našega.
Sva zemljo, poklikni Gospodinu,
raduj se, kliči i pjevaj!

Zapjevajte Gospodinu uz citru
uz citru i zvuke glazbala;
uz trublje i zvuke rogova:
kličite Gospodinu kralju!

Nema komentara:

Objavi komentar