petak, 8. siječnja 2021.

SANJALA SAM ISTINU

SANJALA SAM ISTINU ❤🕊️

Sanjala sam ruke koje sa mojima mole, 
koje moj križ blagoslivljaju i vole. 
Siju te ruke cvijeće,
da ne ugaze ponovno 
na trnje rane moje.

Sanjala sam oči koje samo ljubav vide 
i moga se tijela ne stide. 

Sanjala sam noge koje zbog Krista 
na mome križnom putu 
u ime ljubavi svete hode
i križ mi rado nose. 

Sanjala sam srce koje kuca kao moje. 

Sanjala sam anđela u pustinji,
kako je on cvijet uslišanja,
kako on proizlazi
iz moga trpljenja i rana.

Sanjala sam neizustivu radost, 
vječnu mladost, oporavak
i preobraženje križa moga.

Sanjala sam istinu,
duhovnu postojanost čuvara.

Sanjala sam kako me je 
ljubav od Boga ozdravila.
Kako me je shvatio
onaj koji dolazi bez suda.

Sanjala sam ljubav koju
mi šalju krila
arhanđela Rafaela.
Sanjala sam Lijek Božji. 

I taj lijek bijaše 
ljubav nad ljubavima,
pjesma nad pjesmama. 

Sanjala sam i ne budim se 
i kada izgleda da sam budna. 
Smještena mi duša 
u san moga vjerovanja. 

Ništa ne tražih od Boga za vječnost,
samo ljubav i biva mi dana.
Tu u srcu punom uzdanja,
da se ljubav vraća ljubavi.
Da nađe način za voljeti. 

I kada se čini da nitko
ne može križ zavoljeti,
to učini anđeo čuvar Božji.

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 8.01.2021.

Nema komentara:

Objavi komentar