petak, 1. siječnja 2021.

RIJEČ KRISTOVA OŽIVLJAVA ME

Riječ Kristova oživljava dušu moju, pa je i moje tijelo spremno trpiti bol. Na dlanovima mojim ostala je molitvena ljubav i samo njoj se nadam. Iz očiju sniježi i srce se od ganuća ježi, ne znam što mi priređuje Bog, ali i ne moram znati, divna je neizvijesnost Božje providnosti. Jedino je bitno da je Duh Sveti uz mene, kada tijelo grozno pati, zbog ljubavi svete će i kosti satrvene zaplesati. I vratiti će se blagoslov na dlanove koji se uvijek šire kao krila u molitvi. Znam gleda moje srce Bog, znam oblikuje ga po svom, kroz muku križa, svakim otkucajem ljubavi sam mu bliža. 

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 1.01.2021. 

PSALAM 119 🙏🕊️❤
57Dio je moj, o Jahve – rekoh –
da tvoje čuvam riječi.
58 Svim srcem lice tvoje ganuti hoću:
smiluj mi se po svom obećanju.
59 Promislio sam putove svoje
i k tvojem sam svjedočanstvu upravio noge.
60 Hitam i ne oklijevam
da zapovijedi tvoje čuvam.
61 Opletoše me užeta grešnikâ,
ali tvoga zakona ja ne zaboravljam.
62 U ponoći ustajem da te slavim
zbog pravednih tvojih odluka.
63 Prijatelj sam svima koji te se boje
i koji tvoje čuvaju naredbe.
64 Dobrote tvoje, Jahve, puna je zemlja;
nauči me odredbama svojim. Amen.

Nema komentara:

Objavi komentar