petak, 29. siječnja 2021.

RADUJEM SE U LJUBAVI BOŽJOJ

Radujem se radujem i kada žalujem, radost mi je Duša Kristova, koja me ljubavlju i osmjehom vjere dariva. Radujem se jer radost moja pod križem Bogu godi, radujem se jer me Raj voli. 📖Psalam 37,4 Sva radost tvoja neka bude Jahve: on će ispuniti želje tvoga srca! Uspjela je postati šaljiva bol moja, zacenemo skupa u srcu ja i Spasitelj života moga. Jer znamo sve će tijelesno proći, a ljubav duše kao anđeo dječje radosti uzići će na Nebo, da zadobije milost nebeskog tijela nepropadnog, neće radost pjesme proći. Kao svjetlost u tami Božja su obećanja i sva mi se duša u njemu kupa, napaja bezbolom svete ljubavi, da na muku zaboravim i osjećam ono što će doći kao tajna Boga Živoga. Divna je rajska neizvijesnost, znaš da će čudo doći, a ne možeš ni zamisliti što. Slava i hvala Duhu Svetome na utjehi koja je istinska i stvarna.

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 29.01.2021. 

Nema komentara:

Objavi komentar