ponedjeljak, 25. siječnja 2021.

MOLITVA ZA VOLJU OČEVU

Voljela bi haljinicu od ruža, voljela bi anđela za muža, a onda se ražalim, trnjem je ljubav vjerna okrunjena, čemu meni cvijetna kruna, čemu moje želje... daj mi Kriste svetog trnja, da podnesem sa svetim razlogom i dalje ovu bol, da trpim u ranama sol, da prihvatim zvati se neshvaćena u ljubavi.  Presveta krv tvoja neka me preljeva da mi duša izraste u cvijet ponizni čija se pjesma molitvenih latica tebi dariva. Neka uvene u meni sve što ti ne želiš, a rascvjeta se volja Oca nebeskoga. Neka me uvijek tvoja muka sjeća, da vrijedi i optužena i progonjena biti, da vrijedi trpiti nepravdu jer si ti pravda rajska koja će me iz okova izbaviti kada dođe milosan časak. Oblikuj me, glinena posudica da ne pukne, saši me trnjem i krvlju svojom, vene obnovi mi, da bi ti mogla služiti i nikada te ne rastužiti. Amen.🙏🕊️

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 25.01.2021.

Nema komentara:

Objavi komentar