srijeda, 30. prosinca 2020.

EVANĐELJE ROĐENJA

EVANĐELJE ROĐENJA ❤️

Isuse,
na oči moje 
ruke svoje probodene stavi, 
da sve moje ozdravi!
Da se isplačem u štalici,
sklupčana pred koljevkom tvojom,
našim milim Bogom. 

Moje ruke molitvene neka ti 
zvečkica budu,
i zahvale ti 
na spasenju i stalnom trudu...

Podaj mi milost
tvoje ljubavi ispiti,
od Djetešca nedužnog,
oslobođenje zadobiti. 

Podaj mi milost osjetiti
štalicu hladnu, 
u kojoj te ljubav 
svetih roditelja grije,
neka ti i moja duša
lice nasmije. 

Svjetlom me rajskim blagoslovi,
duša te moja moli. 
U Evanđelje rođenja 
odvedi me Isuse,
da darujem ti dušu i srce zauvijek.

"Riječ Tijelom postade.", Iv 1,14.
i sav sjaj Betlehemske zvijezde
nastani se u Nebu moje dušeI ,
da mi nikada molitve 
ne ugasnu i ne presuše.
Amen. 

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 30.12.2020.

Nema komentara:

Objavi komentar