subota, 30. studenoga 2019.

VRIJEDNOST ŽIVOTA JE KRIŽ

Sjeti se cvijetova u vrijeme proljetnih dana kako su savršeni, svaki na svoj način... Bog je zadivljujući umjetnik... po toj lipoti znamo kako izgleda Raj; nježno, ljupko, rascvjetano i mirisno... Bog nas usavršava kroz ovozemaljsku postojanost, trnje je čišćenje duše, da zavapi za mirom i bezbolom... savršenom ljubavlju koja odmara i brine. To je u mogućnosti učiniti samo sveta ljubav Duha Svetoga. Okrijepiti rosom vječnog blagoslova sve ono što je u nama uvelo... uzvjerujmo i predajmo se Božjem planu... i doći će radost nad radostima. Procvjetati će naš život i bit će nam dano ono što uistinu volimo i za što molimo. Žalost je prolazna... i ako svoju bol položimo za spasenje duša, koliko će samo naš križ vrijediti u bašti Božjoj... moguće je da on postane stablo sa kojeg će svih 12 mjeseci rasti sočni plodovi... koje ćemo brati u zahvalnosti Bogu jer je dobrostiv. Moguće je da će križ naš biti ključ za Raj, stubište za preći Čistilište. O sve je moguće kada se damo iz ljubavi ponizne i poželimo vjerovati u čudesa Svevišnjeg. Isus je živi dokaz da sva ljubav i spasenje proizlazi iz križa, kome je korijen spasenje sveg svijeta. Zato pokušajmo svaki dan misliti na ono što Bog želi od nas... osluškivati srcem i dušom... Bog nas upućuje kada ga zazivamo. On je naš kompas i kormilar... mi smo putnici za vječnu ljubav. Poučava nas Tješitelj. Budimo jedni drugima instrument, putem kojeg se Gospodin proslavlja. On podiže svoj glas kroz malene, ponizne duše. Neuništiva je blagost i radost, ljubav i velikodušnost, oprost i nadahnuće. Emanuel mi okove proslavi, jer ništavna sam bez Njega. Obična izrugana žena. Ime duše mi ukrašava njegova milost. Dovoljno mi da kralj svijeta potiče moju neizustivu patnju na hvalospjeve... dovoljno mi da oni koji su  neutješeni nađu utjehu, pa sve da ja budem samo prah zemaljski... znam vrijedila je zbog Isusa svaka suza moja i zaziv iskreni. Dušu će mi položiti u vječni mir, Presvetog srca svog. AMEN.
Od ❤Ana Emanuela


Nema komentara:

Objavi komentar