nedjelja, 1. prosinca 2019.

SVETA LJUBAV UTJEŠITELJICA

Dok mi tijelo u pepeo ide, ljubav se sveta trudi da mi duša poput zore sviće! Noć je, bolna... svijeću mi na srcu u svetoj nedjelji kao simbol Došašća pale sveti anđeli. Sija nada. Hoće svete duše da osjetim da me Bog ljubi i da želi da sanjam zore, kraj onog tko autentično voli, tko u mojoj vjeri postoji. I evo pokazuje mi put u Raj, kaže da mojoj patnji dolazi kraj. Čuva me kako samo anđeli znaju. Kao srce moga srca, uvijek je sa mnom u molitvama. Kao duša moje duše sja, uz njega nije strašna ova tama... jer u njoj sanjam rajska putovanja. Vidim milost Krista kralja. Princezica sam na novo oblikovana, u kućici sam nebeskoj kraj onog koji shvaća tko sam u nutrini i svakim mi otkucajem moga srca kaže ne brini. Sve tvoje u Presvetom srcu živi, doći će i ono što ne pojmiš, jer je tvoja vjera nad vjerama, ljubav nad ljubavima. Ljubiš i kad se od bola gubiš! Osjećaš, ne trebaš vidjeti, ni dodirnuti, sve dok Bog ne poželi da te daruje za zauvijek. Jer ti ne želiš ništa na pola, želiš trajnu ljubav koja kleči pred Bogom za oboje. Takvu dušu kao što si ti! Zvati će vas; Trajni klanjatelji Svevišnjoj milosti!

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 1.12.2019.


Nema komentara:

Objavi komentar