ponedjeljak, 11. studenoga 2019.

ANĐELI KRISTOLIKI

Anđeli Kristoliki, pomozite mi zapovijedi Božje u duši čuvati, pomozite mi u bolu ljubav osjetiti, pomozite mojim suzama nepravdu trpjeti, za rajska se čudesa strpiti. I moja je duša od Boga rođena i ona je Betlehemskim svjetlom vođena. Krilati prijatelji pomozite mi križni put nasmijavati, kraj otočja utjehe dušom zaspati, pa se u vjeri probuditi, rane svijeta izljubiti, da svoje zaboravim. Neka se Duh Sveti proslavlja po mojim skopljenim rukama, koje srcem vjernim zazivaju milost Raja! 1. Ivanova 5,6 On, Isus Krist, dođe kroz vodu i krv. Ne samo u vodi nego - u vodi i krvi. I Duh je koji svjedoči jer Duh je istina. Anđeli Kristoliki, pomozite mi u raspjevanosti vena, iz kaleža spasenja, donesite mi krvi i vode Kristove u ove užegle rane duboke, da proplaču od radosti ozdravljenja. Krist zna najbolje za mene, neka mi pošalje anđele svoje bijele! Amen!

Od ❤️ Ana Emanuela, Bilaj, 11.11.2019. 
 
 
 

Nema komentara:

Objavi komentar