petak, 15. studenoga 2019.

UMJETNIK ZA NUTRINU

Neće ti vrijednost duše vidjeti bilo tko, trebaju te naći oči duhovne brižnošću ispunjene, one koje su umjetnici nutrine. Samo ćeš ti u meni prepoznati balerinicu koja je zaboravila pokrete na labuđem jezeru, jer su je optužili da je ona ružno pače koje je napravilo rupu u jezeru od svojih toplih suza. Samo ćeš ti sav Božji vidjeti u mojim zjenicama siluetu željnu rasplesanosti u novom ruhu i reći mi ti si sve ono što osjećaš, što molitvom ljubiš i srcem sanjaš. Zavoljet ćeš me jednom, ti koji si dio moje vjere, zavoljet zbog ljubavi koju čuvam za tebe. I znam da ti jesi u otkucajima Presvetog srca kao tajna mog križa. Ili si anđeo ili si čovjek sa vrlinama anđela. Znati ću prije ili poslije života. Svakako si čudo, kada vjeru u tebe ljubim i kada se od oštrica ljudi gubim.

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 15.11.2019.


Nema komentara:

Objavi komentar