subota, 16. studenoga 2019.

MILOST KRIŽA

Moje zemaljsko putovanje popraćeno je nebeskim aplauzom! Netko moj je ušao u Noinu arku, neko se plemenito pleme Božje borilo da se ja rodim ito baš u okovima koji oslobađaju dušu. Možda sam tek mala puzajuća kornjačica, nemam hitre noge jer su mi prebolne da bi mogla lako do cilja, i neka svi idu ispred mene, polako će i okovi moji do cilja u samo uslišanje. U nutrini sam učinila to da smatram voljeno svojim. Kako je Bog i rekao ištite i dat će vam se. Smatrajte već kao da imate. I eto imam ono najvrednije blago, imam Boga koji mi daruje inspiraciju sa kojom mogu u okovima tješiti mnoge dušice Njegove. Tako ova moja bol dobiva čudesnu radost nutrine. I znam jedno da Bogu ne trebam bit zgodna, niti savršeno lipa, mlada niti uspješna. Bitno je da sam kap Njegove milosti svijetu. Bitno je da suosjećam i vedrim duše dok ih tama napada. Bitno je da sam krijesnica mala koja se daje svima! Bitno je da sam stalno u mislima sa Svevišnjim, pa i kada pogriješim pod križem anđeli me Njegovi opominju i tješe. Čuvaju mi duhovnost, kao najlipši ukras. Po svjetlosni križoliki brošić blagoslova svakoj duši koju sam susrela darujem! Ja obična grešnica i smrtnica, pokušavam biti ono što je Bog želio pri stvaranju svijeta. Biti beztežinska milosna molitvena ljubav! I uspije mi jer me vodi Duh Sveti Tješitelj i Branitelj križa mog!

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 16.11.2019


Nema komentara:

Objavi komentar