nedjelja, 24. studenoga 2019.

KRIST KRALJ

Koja lipa utjeha Kralju Kriste; „Evo mi smo od tvoje kosti i od tvojega mesa“ 2Sam 5, 1-3, to mi je ljupka nada bolnim kostima, znam oporavit ćeš ih stijeno moja, Ti Isuse činiš da od bola više ne drhtim dok klečim u hramu tvom, cjelivaš me, dušu mi ispunjaš predragocijenom krvlju tvojim i ja uspjevam trpiti čak i ono netrpljivo u zemaljskoj postojanosti. Znaš da u srcu nikada nisam sama, ono je svjetlosni gradić u kome ti prinosim bolne bližnje u kalež tvoje predragocijene krvi, iz kojeg Hostija bijela sja blagoslovom okrijepe. Dušom sam ja u nebesima zbog tvoje milosti, sve moje suze su skrivene u rijeku Jordan, pa lice moje ima osmijeh radosne nade u ozdravljenje mene i svih koji se utječu tvome obećavajućem imenu, koje izrečemo skupa sa Gospom i svim svetima pred Ocem nebeskim!

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 24.11.2019.


Nema komentara:

Objavi komentar