četvrtak, 7. studenoga 2019.

MOLITVA ARHANĐELU RAFAELU ZA SAKRAMENT LJUBAVI

SVETI RAFAELE ARKANĐELE zdravlja i ljubavi, tko se Bogu tako lipo omilio, pa tu dušu tebi darovao da ga pratiš do moje duše. Čije su to vedre oči radost mojim uplakanima, za križ optuženima. Tko me to nježno i milo u nutarnje susrete poziva i u san vjernosti ušuškava. Čija sam ja Sara, tko je moj Tobija, dok mi prijeti zemaljska robija? Tko mi ime blagoslivlja, dok mi ga pretvorni zaboravljaju i izdaju? Tko je to spreman sa mnom, u dobru i zlu kroz zemaljske puteve do rajskog uslišanja. Reći tu sam za tebe Ana!? Tko me tješi, kada utjehe nema, tko je duše moje sjajna sjena? Rafaelska sveta tajno u službi Božjoj, molim te pomozi mi, izbavi me od zloduha koji mi oduzima životnu radost, smjesti me u vječnu mladost sa dušom autentičnom u sakramentu ljubavi. Bedem stvori oko moje duše i viteza Kristovog postavi za čuvara kule na kojoj molim da ga ugledam istinitog i vjernog do groba. Neka me osvoji njegova blagost i radost, brižnost i utjeha. Amen.

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 7.11.2019.


Nema komentara:

Objavi komentar