subota, 16. studenoga 2019.

POUZDANJE U ISPROŠENU LJUBAV PO SVIM SVETIMA

Koliko tinte duše, koliko napunjenih nalivpera suzama, po srcima sam toliko toga ispisala, kao da vježbam za ljubav nad ljubavima! Koji te sveti stih meni dovodi, čija slatkoća emocije, to mora pred Gospodinom izgovoriti? Počuj mi mile svete, o kako ti milo o ljubavi mojoj pjevaju! Ti si zbog njih budan u mom snu, oživljen u mojoj nadi, ljubav radosna koja se Bogom hvali! Čuje Bog i mene, ovo obličje obične žene, koja bi htjela anđela utjehe osjetiti po otkucaju ljudskog srca. Ali oslanjam se na sveto, neka ti svi sveti ljupkošću okrune ime, neka te blagoslove rukama koje se mole pred Svevišnjim za dar ljubavi. Budi mi milost od Boga, najposebniji među muškarcima, po ljubavi za Gospodina i moj križ. Budi mi sve što mi je vjera u tebe! Tako da maramica puna suza postane osušena na tvojim ramenima, ljubavi i ufanja  i svaka suza u mojim očima postane radosnica zagledavši se u tvoju lipotu duše. Budi moja prisnost, gdje ja dišem ti diši. Gdje se ja smijem i ti se raduj sa mnom! 

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 16.11.2019.


Nema komentara:

Objavi komentar