srijeda, 6. studenoga 2019.

AKO TI SE SVIDI NEKTAR TRPLJIVE LJUBAVI

Počasti me Bog molitvenim suzama, slane su tjelesne boli, iz slatke ljubavi duše! Probaj nektar istine, neka ti slamčica bude vena koja vodi do srca, okusiti ćeš ono što nikad nisi probao! Ako ti se svidi, okus nadahnutih suza milosnih, raspjevanih iz ljubavi, klekni sa mnom pred tajnu Božju koja nas veže i uz mene za zauvijek ostani! Ispijaj blagoslov sa moga križa koji živi sa Kristom, jer su mi suzice križolik sjaj vjere i za tebe, da ti podarim svjedočanstvo trpljivosti. Živi moja tuga sa  nadom koja je radost ove moje razigrane djetinje duše, ta nada je milosni Bog, koji mi obećava miomirisan dom u zagrljaju tvom, ostajem vjerna osjećaju da te negdje sveto čuva baš za mene, mene čiju su ljubav prijetvorni povrijedili, čak bi mi i suze zaledili, da ne poteče moja ljubav ka srcu anđela Kristovog. Obgrli ono što ti je slatko u meni, sačuvaj nas za Raj. 🙏🏻🕊
Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 6.08.2019.


Nema komentara:

Objavi komentar