ponedjeljak, 14. listopada 2019.

ŽEĐAM ZA KRISTOLIKOM DUŠOM

Žeđam Kristolike duše, kojoj vjetrić Duha Svetoga u duši puše, potičući ga da stane pod Kristova sveta rebra i zaište molitvu ljubavi! Ja sam tu pod tim spasonosnim svetim rebrima bdijem. Ja sam tu da se nadam očima Kristovog anđela, ja sam tu da te dušom dozivam kroz milost predragocjene krvi, koja prošlost ozdravlja. Ja sam tu da se sa tobom u duhu smijem, da te vjerom osjećam i dušom blagoslivljam. Ja sam tu dugo, i spremna sam tu do smrti i vječnosti ostati ako treba sama tijelom, ali dušom uvijek sa tobom ljubavi kakvoj se nadam, kakvu osjećam. Znam da si moj i Božji. Tko da mi te zabrani, lažne ljubavi? O ne ne mogu, oni samo odu... rane sebe, a htjeli su mene. Ti si mi obrana, čudesno me u nutrini nađeš i tješiš, zagrliš nesavršenu savršenom ljubavlju. Naravno slađano kad si blizak sa Kristovom tajnom. Kada postojiš tamo gdje mi te ne mogu ukrasti.

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 14.10.2019.




Nema komentara:

Objavi komentar