utorak, 1. listopada 2019.

OPORUKA DUŠE

Ako me nađete satrtu od tjelesnog bola, povjerujte u uskrsnuće moje duše! Živjela je 𝓇𝒶𝒹𝑜𝓈𝓃𝑜 𝒦𝓇𝒾𝓈†𝑜𝓋𝑜 𝑒𝓋𝒶𝓃đ𝑒𝓁𝒿𝑒 svaka suza moja! Nisam u trnje polegla, ova ljubav moja nije umrla, procvjetala sam u vašim 𝓶𝓸𝓵𝓲𝓽𝓿𝓮𝓷𝓲𝓶 𝓼𝓻𝓬𝓲𝓶𝓪 ! Zemlji se vraća ovaj oživljeni prah i Kristu dah života. Neka umre sve bolno i loše, samo je nježnost vrijedna nebeske miline. Često mi se jako spava, ne budite ljubav ako je Bog pozove, netko ne može na Zemlji živjeti svoje snove! I ne rastužujte se, ja sam ustvari napokon oživjela, raširila u bezbolu krila vjere, ufanja i ljubavi, oslobodila se okova tijela. Preobrazila me milost Božja u sami miris ljubavi! Ljubav sam ostala, ona ne umire! Samo se putem križa očisti i usavrši za ona vječna putovanja, gdje je čeka molitveno uslišanje i više od toga. Ono samo Bogu znano u dvorima Novog Jeruzalema tkano!
𝓞𝓭 ❤️𝓐𝓷𝓪 𝓔𝓶𝓪𝓷𝓾𝓮𝓵𝓪, 𝓑𝓲𝓵𝓪𝓳 1.10.2019.

Nema komentara:

Objavi komentar