nedjelja, 13. listopada 2019.

VAPAJ ZA OSLOBOĐENJEM IZ OKOVA

U rijeke svete da odu moje suze, ja bi ozdravila, ne bi bila tijela napaćena, ja bi u krilima Duha Svetoga odmorila, pa ustala u ruhu novome, čistom poput snjega kada se sunce zrcali na njemu! Zato dođi anđele Gospodnji, sa mijehom srebrenim ugrabi iz ove malene glinene posude što za ljubav kuca, svu tugu, sve boli, sva razočarenja, sav umor, neka mi dođe milost Božja, neka mi zasja ljubav Kristova, neka mi kaže da sam ozdravila zbog vjere i ljubavi koju čuvam za Njega. Bila bi korisnija svijetu, bila bi vidljivija potrebitima, bila bi ispomoć ucviljenima, bila bi ljubav neutješenma, bila bi i u tjelesnom obličju hitra srna, kada bi mi iz ranjenih kostiju nestalo trnja! Ruže bi darivala, za tvoje stvorove bi brinula. molim te Oče nebeski oslobodi me iz ove od djetinstva okovane krletke, ptičica tvoja ti pjeva, a ne može poletjeti, osim srcem i dušom koja rane Kristove ljubi Pošalji mi Gospu od Brze Pomoći, da se usudim u sred bola smijati, da budem odvažna u danima budućim, prosvijetli mi pamet, da uspijem u planovima tvojim, podari mi spremnost na sve ono što me čeka, da nikada ne zalutam u tamu, svjetlost tvoja neka bude moj put... Odvedi me u ozdravljenje, odvedi me u ljubav i mir, odvedi me u radost uslišanja, da se stiša ono u meni od rođenja ranjeno, od rođenja ucviljeno i za križ optuženo! Ljubljeni Gospodine neka mi bude kao što kaže današnja liturgija  2Tim 2, 8-13 Ako ustrajemo, s njime ćemo kraljevati. Možda ja i jesam čitav život okovana, ali tvoja Riječ Gospodine nije, ona će me osloboditi, jer je ljubim srcem svim! AMEN! 

Od <3 Ana Emanuela, Bilaj 13.10.2019.


Nema komentara:

Objavi komentar