četvrtak, 24. listopada 2019.

UPIŠI MI IME KAO LJUBAV

Spomeneš li sa ljubavlju moje ime i zadržiš ga među osrčjem, pa ti dođe kao osjećaj nježnih krila! Znaj da će tvoje ime vječno zasjati na nebeskom svodu moga srca. A kažu koga pjesnik zavoli taj ne može umrijeti, živi u pjesmama i kroz stoljeća u mnogim srcima, a vječni valcer pleše sa odabranjicom duše! Zapiši krvlju i venama, oblikuj sa žilicama i kostima moje ime, ma kako me nazvao! Bitno da sam voljena od čovjeka sa vrlinama Kristovog anđela! A ja... ja ću pisati svjetlosnom dušom po tvojoj duši, sve dok mi krv ne presuši... valja zaslužiti ljubav nad ljubavima ... njegovat molitvenom pjesmom našu skrovitu tišinu Božjeg plana. Jednom ću ti moći reći nisam zalud voljela, jer sam te oduvijek u duši kao vjeru u plemenitu ljubav nosila! Na tebe se ponosila, jer se činilo kao da si moj sa Neba. Mada sam se nadala možda te na Zemlji zora budi i anđeo čuvar za mene grli. Možda postoji netko isti dušom kao ja, mada mi svi kažu dušo sanjiva, takvi kao ti ne postoje! Da mi bude utjeha da sam unikatna, ili da ipak pomislim unikatni smo mi koji postojimo u Božjoj tajni! 😄😉😊😇 Odlučujem se za nas♡

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 24.10.2019.


Nema komentara:

Objavi komentar