četvrtak, 24. listopada 2019.

PLATNO KRISTOVO, PREKRIJ ME, OBNOVI ME!


†Prekrij me Gospode svojim platnom, povij me bolnu i onemoćalu... ostale mi suze promrzle od tugovanja, da na mjesto tvoje krune kao biseri zahvalnosti zasjaje, što me ne ostavlja duša tvoja spasonosna. Blago mojoj patnji tebe ljubi, blago mojoj duši tebe iz osjećaja ne gubi! Smjesti me gdje ti je milo, dok plačem uz anđela čuvara krilo, gdje idu neshvaćeni, gdje idu za križ optuženi, gdje idu oni puni ljubavi za sveto! Smjesti me u povoje Jeruzalemske kao bebicu na novo rođenu, jer neću izdržati bez tebe u bolu radosno disati, nit ću krikom tuge pjesme nade moći pisati.U duhu me smjesti u onaj tugujući časak, kada su te u grob smjestili, ono najlipše u meni voljelo bi da te je moglo u tom trenu tješiti, svijeću ti miomirisnu upaliti i ne žaliti jer znala bi moj Kralj će zbog ljubavi Očeve ustati, nikada neće odustati, oh mila raspeta ljubavi rasplakalo se noćas u meni sve, anđeli mali nose ove biserčiće molitvene do tebe, ne mogu izreći molitvu, ali ti poznaješ abecedu suza, ti znaš što mi treba i da vapim samo dar sa Svetog Neba. Oblikuj me po svom, kapni mi zdravlje u rane, kapni mi mir u nemir, kapni mi radosti u žalosti, kapni mi nadu u beznađu, iz slapa tvoje milosne ljubavi, ja žeđam kapljice jer su mi one kao slapovi presvete darovnosti iz tvoga Presvetog srca iz kojeg teku rijeke predragocijene krvi na čitav ranjeni svijet. Molim te, gledaj me samo po ljubavi i vjeri. Svrni svoje rajske ljupke oči, to milo nebesko plavetnilo u ovu moju dušu, pa obasjaj blagoslovom ova jezera nade boje lješnjaka, usliši one moje usnule molitve raspjevane, da se ostvari ono; "Tko pjeva trostruko moli" i "Tko je savršen u ljubavi, savršen je u duhovnom životu" po pouki "Anđeoskog naučitelja" svetog Tome Akvinskog. Amen!†

Od ❤️ Ana Emanuela, Bilaj 24.10.2019.
 
 

Nema komentara:

Objavi komentar