ponedjeljak, 21. listopada 2019.

❤TI & JA❤

Ti i ja, nježnost rascvjetanih krila,
jedno pred Oltarom milosnim!
Ti i ja tajna imena
na Kristovim dlanovima zasjala!
Ti i ja radost duše, pjesma molitvena!
Ti i ja vjera u prisnost i kada nikoga nema.
Ti i ja golub i golubica zaljubljenog pogleda!
Ti i ja ruka u ruci, prisega vjerna ljubavna!
Ti i ja rana uz ranu kao povoj sljubljena!
Ti i ja utjeha uz utjehu zagrljena!
Ti i ja lice zorino, svjetlo voljeno!
Ti i ja obris anđela ljubavi,
na zamagljenim prozorima promrzlim.
Ti i ja krvava rosa iz pupoljka mirisnih,
kada nas trnje iz sna prene
i suza molitvene ustrajnosti iz srca krene!
Ti i ja puni čekanja,
puni požrtvovnosti i nadanja...
Ti i ja jedna duša, dva bića skrivena.
Razotkriveni u osjećaju za postojanje
autentične duše, kada vjetrić
Duha Svetog nadom u beznađu zapuše!
Po svuda smo TI & JA,
lažu slađano da nas nema.
Ti si moje duše sjena,
srca otkucaj!
Gdje sam ja uvijek si i ti!
Živi smo u mojoj molitvi.
Bogu je toliko mila,
da te čuva u mojoj nutrini,
ti si moj anđeo koji u meni živi.

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 21.10.2019.


Nema komentara:

Objavi komentar