utorak, 1. listopada 2019.

PRISUTNOST SVETE LJUBAVI

U bolima izgubljena tražila sam 𝓵𝓳𝓾𝓫𝓪𝓿 𝓼𝓿𝓮𝓽𝓾 i nastanila se je u mojoj duši kao ptica šaptačica mog! Uspio je Žïvo†voråc note tuge probraziti u radost, opasati me trpljivošću dok me more kosti užegle, napaćene od djetinstva. Za križ su krive ove moje začahurene obline, ȶʀʊɖօʋɨ ֆȶǟʟռɨ a nigdje krika djeteta osim malih anđela koji me tješe u uplakanoj dolini u kojoj čekam livadu da me prekrije i nečije milostive ruke da zasade cvijeće nad počivalištem mojim, oh mora ljubav da odmori. Čudesno je biti u duši radosnica dok me ljube 𝓀𝒾š𝑒 𝒷𝑒𝓈𝓀𝓇𝒶𝒿𝓃𝒾𝒽 𝒿𝑒𝓈𝑒𝓃𝒾 i liju slapovi znoja tegobnog niz moje tijelo. Duša moja, donosi svjetlo onima u tami, vedrina joj je gorljiva molitva, ne umara se ljubiti i zazivati Boga. Jer On joj je pomoć nad pomoćima. Pjesma nade u beznađu tijela.
𝓞𝓭 𝓐𝓷𝓪 𝓔𝓶𝓪𝓷𝓾𝓮𝓵𝓪, 𝓑𝓲𝓵𝓪𝓳 29.09.2019.
ᑭᔕᗩᒪᗩᗰ 62,13" U Boga je snaga! U tebe je, Gospode, dobrota! Ti uzvraćaš svakom po djelima.

Nema komentara:

Objavi komentar