subota, 5. listopada 2019.

KRISTOVA LEPTIRICA

Možda sam učahurena u tijelu, ali sam leptirica u duši! Tamno je od pretužne i preduge boli i prokišnjava u ovom tijelu, ali duša svijeće molitvene pali, za one koji vjeruju u njen vječni let! Od lišća jesenjeg mogla bi skrojiti krila, mogla bi u povoje nebeske, sveti leptirići zovu me... ali još mi je nadati se oslobođenju u ovoj ustrajnoj javi gdje iz ljubavi moje sve krvari... vjerujem vrijedi svaka suza kao biser, za krunu mog kralja, vjerujem trpljivost je vrlina Božjih duša, darovana od milosti Duha Svetoga. Ne smijem tješitelja uvrijediti, ne smijem ovo srce skameniti u raku ga mlađahnog baciti, kad mu je otkucaj molitven. Vjerovat ću i kad boli da me sveto snažno voli, od mene Bog ne odustaje. Križ je ljubav nad ljubavima. On je tajna nad tajnama. Ne dišem zalud u ovim okovima od djetinstva... ta curica u meni pobjedi osmjesima svojim! Natjera ženu da bude djetinjasta i ne shvaća okove preozbiljno...samo ogledalo kaže vidi te bolje da si umrla... a onda me Krist ugleda u njegovoj se duši ogledam... leptirica sam  pokisla od zemnosti, ali On će mi krila osušiti svjetlom spasonosnim. Poletjeti ću iz beznađa u nadu... darujuć mu svu čast i hvalu!

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 5.10.2019.


Nema komentara:

Objavi komentar