utorak, 15. listopada 2019.

BIOGRAFIJA NA EMOTIVNI NAČIN

A ja sam ti pod križem komična duhovna šašavica, crnokosa curica sa loknicama koja grli dugo da ti upije dušu i čuje otkucaje srca, tu sam da ti pjevam tako da znaš čiji si! Tu sam da plačem na tužni film i da ti znači moja emotivnost. Živa sam zbog plesa i kada me okovi robuju, zaigrat želim valcer utjehe sa tobom koji si postojan u Presvetom srcu za moje malo zvrkasto srce. Obožavam djecu i ona mene, trebala sam biti odgajateljica, ali eto valjda sam i sama dijete u duši pa me Bog odgaja za ljubav iskrenu, plan mu je skriven, uz ekonomsko zvanje moje je zvanje ranjena hrabra ljubav. I da volim biti bosonoga, tako to naviknu cure sa sela, nisam ti baš za novo doba natjecanja u prolaznoj lipoti, gdje ne postoje ljubavna pisma i duga čekanja da ti dođe netko samo tvoj iz daleka. Pričljiva sam tako manje mislim na bol i darujem ljubav, baš nisam za ovo doba di su se ljudi otuđili i fali lipi riječi, dugih razgovora sa prisnom dušom. Priče kako je prošao dan, onako od a do ž, ima sve da upijem i da upije onaj tko je moja ljubav vjerna. I da imam posebne moći , tužnog uvijek nasmijem, za bolnog uvijek brinem! Čekam iako te nema, ruke kao krila na očima da me pitaš tko je, a da ja kažem ljubav autentična. Čekam da poljubim vjerne ruke, koje me spašavaju od muke. Valjda sam zalutala u ovu postojanost... gdje emocije blijede i prave vrijednosti duše baš i ne vrijede. A ipak se nadam svojoj slikici u džepiću tvoje duše, da me ljubav skrivena nosi kao molitvu vjernu do Boga. Da ne postojiš, zar bi te osjećala? Krist me ne bi ostavio samu, zato te i dozivam u dušu! Svjetlom srca poniznog učini me skrivenom za one sa kopljem, negdje u sigurnom skrovištu  čuvaj me od vukova, kažu šteta da ovakva emotivna otvorena ludica iskrvari. Povoj budi mi!

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 15.10.2019.


Nema komentara:

Objavi komentar