nedjelja, 13. listopada 2019.

NESTATI ĆU U TVOM ANĐEOSKOM IMENU

Za najlipši par očiju ja sam živjela. Znajuć moram umrijet da bi ih vidjela! Te su oči kroz moje plakale, kroz moje se smijale, mene pod križem pratile, u život me vratile! Nestati ću u tvom anđeoskom imenu, optrčala sam svo trnje zemaljsko, pustila sam da me razočaraju i da se sa mojim srcem igraju, nebil našla kap ljubavi tvoje u nekome. A nema te slađana bliskosti, nitko mene istinom ne zavoli, ne mogu me vidjeti kao što me ti gledaš, kao što me ti trebaš! Sasvim sam drugačija od rugobnog tijela, hvala ti jer si prisutan nebeskom dušom i srcu mi šapatom Neba govoriš tu sam za ljubav tvoju. Duša je ta koja putuje Bogu! U barku ću sa tobom... vodi me rijekom suza... do milosti Životvorca. Amen.

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 13.10.2019.


Nema komentara:

Objavi komentar