četvrtak, 10. listopada 2019.

MOLITVENI ZAZIV U BEZNAĐU

🌹SVETA RITA zaštitnica u beznađu, moja utjehice, moja duhovna prijateljice, moga trnja zaštitnice povij mi svaku ranu ružama Jeruzalemskim, jer krvari mi i duša uz tijelo napaćeno. Prekri tugu, radost mi isprosi, da se srce moje na tebe ponosi. Jer govore mi da mi sestrica u Kristu nemože pomoći, da moju bol ne vide nebeski putnici. A vidi me miomirisna tajno ja ti se otvoreno povjeravam, jer nisam sveta da bi čudo za sebe isprosila. Tebe zaručnice Jaganjca Božjega Krist ne odbija, jer si srca kreposnoga. Vjerujem u svete duše, u oslonac prisni, uz dušu moj vapaj pritisni, prinesi molitvu Prijestolju Boga Živog. Prebolno je u ovoj učahurenosti, u let bi pa makar krila slomljenih! Najradije bi u bijeli lijes leglo sve ovo što me steglo, da ne zasmetam nikome sa svojim bolom. Nije da sam kukavica, znaš da nisam, samo sam se umorila od neuspjeha, od mačeva u grudima, pohitaj mi pomoći iz svete postojanosti. Treba mi ruža u sred jeseni, treba mi oživljena nada u beznađu. Treba mi miris nježne topline, dok dolaze hladne zime. Priđi mi dok je u sobi mojoj tvoj blagoslovljeni kip i slika ljupke glave sa milosnim trnom Kristovim, oh milena sestrice da se je i meni čudom u nebeskom samostanu probuditi... ako me neće zemaljsko, bili me pozvalo rajsko? Uspavaj me, uljem od ruža blagoslovi me, Božjoj volji vodi me, amen!
Od Ana Emanuela, Bilaj 10.10.2019.

Nema komentara:

Objavi komentar