srijeda, 31. siječnja 2024.

POD DAVIDOVOM ZVIJEZDOM

U rukama ti klasje pšenično,
i po koji mak...baš za mene!
Hoćeš da umijesim slavljenički kolač!
U srcu ti je košnica puna meda,
meni saće slatko daruješ.
Umjesto vode mlijekom me svetim pojiš,
ranama mi rane cjelivaš 
i kao princezu voliš.
Uz mene Spasitelju IHS stalno postojiš!
Zaista sam milosno moje u 
Zemlji meda i mlijeka,
mada mi kroz vene teče
crvena trpeća rijeka,
zahvalan ti je svaki moj tok,
u koji utječe rajski potok 
tvoga Presvetoga srca.
Blagoslivljam tvoje svete darove.
Posebno;
Meki krevet umjesto tvrdog.
Osmijehe nade umjesto žalosti.
Djetinju igru, pjesmu, muziku, 
svu rajsku i zemaljsku podršku! 
Postanak 33,20Tu podiže žrtvenik i nazva ga "El, Bog Izraelov".
Zaogrnuti ću se Davidovom zvijezdom,
pomirnicom između Neba i Zemlje.
Kad mi je preteško, 
opet ću znati sa najvećom mukom svojom 
ti si Isuse uz mene.
🎺🕊Otkrivenje 22  “Ja, Isus, poslah svog anđela da vam posvjedoči ovo o crkvama. 
Ja sam izdanak Davidova roda, 
sjajna i jutarnja zvijezda.”

Sijaj mi Isuse svjetlom uskrslim,
ti si zvijezda duše moje 
koja se nikada ne gasi.

Ti ljubav požrtvovnu spasi
iz ovog hrama porušenog bolešću,
obnovi stupove koji drhture u bolu, 
daruj mi vječnu slobodu! 

Ozdravitelju Isuse Kriste Nazarećaninu,
proslavi se
zdravljem koji silazi od Duha Svetoga,
da i ja budem zdravušna  zvijezdica mala, 
koja zbog tvog svjetla sja, 
radošću me iz Raja obasjavaj! 
Žedna sam tvoje ozdraviteljske svjetlosti. 
Smiluj se svojoj služavkici  
Amen. 🎺🕊

Od 💗Ana Emanuela, Gospić 31.01.2024.

Nema komentara:

Objavi komentar