utorak, 9. siječnja 2024.

OSNOVATI ĆEMO SVETO PLEME

Oduvijek sam te imala baš onakvog po mom... radost duše si ti, ma ako me tijelom ovozemaljskim ne nađeš, tijelo će ti novo za mene Duh Sveti od praha moga tijela stvoriti kada se izmiješa sa kapima predragocijene krvi, Isus sve obnovi. Velika je vjera moja da Bog mi tebe kao nagradu križa daruje. Ja ništa drugo tako gorljivo željela nisam i nije me ni stid pred svima priznati da samo čestit muškarac treba mi. Želim ono što je Otac Nebeski pri stvaranju htio, muško i žensko se njegovom milosnom srcu omililo. I darovao nam je sve miline svijeta, da uživamo sa dječicom u životu. I bi trpila bi za to ispunjenje volje Očeve ovom  bolešću u kojoj mi u vizijama dolaziš. Neka te Duh Sveti od praha moga uzdigne, onakvog kakvog sam te voljela dušom raspjevanom. Uskrs će vječni doći nikad me neće vjera u svetu ljubav proći. Postojati će golub i golubica koji skupa sa malenim golubićima uče nov let... svaki naš pjev biti će na slavu Trojedinom Bogu. Pobjedit će ono u što se uzdam. Osnovati ćemo sveto pleme, po naumu Boga Živoga. Pomoćnici su nam nebeski zaštitnici, voljeni sveci, posebno mama Marija kojoj naša ljubav prija, jer želi biti na Svetu Obitelj, poslušna i ponizna, ljupka i odana Svevišnjem. Blagoslivljam tvoje disanje, tvoje otkucaje srca, tvoj vid, tvoj hod, tvoje molitvene ruke. Ostanimo radosni u duhu, ovisimo o anđeoskom kruhu. Budimo jedne misli, jedna unikatna ljubav kojoj je smisao Boga navještati. Neka te ništa svjetovno od mene ne odvoji, pa ni moja bolest. Ona je samo test ljubavi. Amen. 🎺🕊

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 9.01.2024.

Nema komentara:

Objavi komentar