četvrtak, 4. siječnja 2024.

OZDRAVI ME ISUSE SA SVOJIM PROSLAVLJENIM RANAMA

Probudi me iz uspavanosti, umora, tuge i boli, u izlječenje po tvojim uskrslim ranama. Srce je moje u tvojim rukama, više nego u mojim grudima. Oblikuj ga u kreposno, čisto, novo i usijano slavom tvoga imena. Poljubi mi rane čitavog tijela da iz njih izraste cvijeće. Učini me hitrom srnom, zacijeli mi organ i kosti satrvene, tvoja predragocijena krv neka krene kao izvor milosti u moje probodene vene, izmijeni zakrčene grčevima šibane vene stenozne u vene proširene poradi ljubavi tvoje. Odvedi me premili Isuse u sve ono što na mene dugo čeka, neka se nađem sa svim onim što za mene moli, što me voli. Ja ne vjerujem u ovu bolest, jer si je ti odavno prebolio za mene, ja vjerujem u tvoje probodeno srce koje je umrlo za mene i moje ozdravljenje. Darujem ti svoje otkucaje srca, svoje disanje, svoju molitvenu ljubav, svoje lipe čini, darujem ti svu sebe da zahvalim za sve što si učinio i činiš za mene. Bol podnjet ću dok god mi Otac Nebeski kroz tvoje milosrđe ne reče oslobođena si, vrijeme Križnog putovanja prestaje i sve po vjeri ti darujem. Mogu čekati jer sve što čekam sa tobom podnosim, u meni si ljubav stalna. Kormilar moga križa, po potocima krvi i suza idemo u Raj! Poznaješ me Gospodine, sve ono što volim ti ćeš mi pokloniti kada agonija prođe. I to molitveno zauvijek biti će uz mene da te hvalim u vijekove! Zatvori moje srce u svoje Presveto srce da ti bude poslušno zauvijek, amen. 🎺🕊

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 4.01.2024.

 

Nema komentara:

Objavi komentar