nedjelja, 14. siječnja 2024.

MILOSRDNI ISUSE PODAJ MI MILOST

Podaj mi Isuse MILOST da volim i vjerujem toliko snažno, da moje tijelo i duša budu oslobođeni kušnji i napasti, tek tada ću biti slobodna, pa sve da i moram podnositi ovu bolest. Zaljubi me u volju tvoju u vječni fiat u kojem vlada Presveto Trojstvo i neka budem poslušna svemu što od mene zahtjeva rajska mudrost. Moju duhovnu dušu oblikuj za duhovno tijelo nepropadno, koje je suobličeno sa Tobom. Pročisti me ovom bolešću, da se nagledam vječnog zdravlja. Amen. 🎺🕊
Isuse Kriste Nazarećaninu,
moj Bože, moj Spasitelju;
Budi misao moje glave...
Budi otkucaj moga srca...
Budi vid mojim očima...
Budi pokret mojim nogama i rukama...
Budi zrak mojim plućima...
Budi pjesma mojih glasnica.
Živi u meni kao ljubav nad ljubavima!
Proslavi se sa Presvetim Trojstvom
kroz rad moga srca,
kroz patnju mojih bubrega...
kroz zapise moje duše...
kroz milosti velike koje silaze
na krilima Životvorca.
Pomozi mi Ocu Nebeskom izreći
trajni fiat - "neka mi bude".

Počuj molitve tvoje služavkice "Luise Picarrete kći Božje volje" i svetog Hanibala njenog ispovjednika, počuj i vapaje Gospe Guadalupe, svete Rite i svetog Josipa, svetog Šarbela i arhanđela Rafaela koje mi stavljaš na srce kao zašitnike križnog putovanja. Počuj i vapaje svih mojih bližnjih i nagradi ih kupkom zdravlja i ljubavi koja je u tvojoj predragocijenoj krvi. Proslavi se IHS po mučenicima svojim svetim i onima koji ti žele doći iz patnje velike zabijeliti haljine i postati sveti. Amen.

Isuse pomozi nam razmatrati tvoju muku, trpeći svoju muku iz ljubavi za sve ono što si za nas učinio. Uzmi sebi za melem svako preobraženo srce, neka ti obraćene duše cjelivaju rane na Kalvariji. I svaka naša lipa gesta neka te ljubi i zahvaljuje ti jer si naš Spasitelj! Amen.

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 14.01.2024.


Nema komentara:

Objavi komentar