ponedjeljak, 8. siječnja 2024.

BOŽJA VOLJO SIĐI

Sunce ljubavi svete volje neka u pepeo pretvori moju volju, neka umre u meni sve što je grijeh i krivi odabir. Božja voljo dođi sa valovima mudrosti, učini me mudrom. Pročisti me svojim dodirom, izli na mene more ljubavi koja preobražava moj život. Mama Marija pouči me božanskom fiat, da prihvaćam sve ono što mi Trojedini Bog želi darovati. Prinosim ti tvome nježnom krilu sva moja djela i djela svih onih koje na svom križnom putovanju susrećem, te čini milosne neka budu zadovoljština za sve pogrde koje je podnio tvoj Sin, naš Spasitelj IHS, od začeća do smrti. Želimo srasti sa njegovim proslavljenim ranama, brzo nam pohitaj u pomoć fali nam vina u glinenim posudama, fali nam istinske ljubavi i zdravlja. Zato se obraćamo tebi zagovornice vapajnih, predragocijena krv neka nas okrijepi i iz ralja izbavi. Amen. 🕊

Od ❤ Ana Emanuela, Gospić 8.01.2024. 

Nema komentara:

Objavi komentar