srijeda, 3. siječnja 2024.

DJETEŠCE ISUSE HVALA TI ZA DJETINJU DUŠU

Gospodine u visinama svetim prebivaš, a tako nježno se spuštaš kao ozdravitelj u nizine vapajne! Lječiš skrušena srca radošću, oduvijek se daješ malenima, shvaćam da ova krv u nama žubori samo zbog tvoje predragocijene krvi, ti si život tijela i duše! Ova moja bol plač je moj i tvoj sa Golgote, sve se tvoje ponavlja u onima koji te ljube... prolazimo sve što si ti prošao, ali zahvaljujući tebi lakše, jer je sa nama Duh Presveti. Disala nebi da mi u bolesti nema daha nebeskog. Ovo se ne izdrži ako si sam i samo čovjek. Ovo samo može Onaj koji me jača. Ti Presveti. Ljubav sveta bol izdrži, dušu ojunači da tijelo izdrži križni put. Hvala ti Djetešce Isuse što si mene odraslu ženu učinio vječno djetinjom, zaista si moju bolest preobrazio u igru... a ti uvijek u ovoj igri pobjeđuješ, a ja sam na tvojoj strani. Šah mat smo dali neprijatelju, kralj i princeza nastupaju šireći Nebesko Kraljevstvo, služeći istini Oca Nebeskog. Dobro je sve prividne ljubavi izgubiti a zadobiti ljubav Spasitelja Isusa.  Samo Ti ne razočaraš, samo ti trpiš boli u meni, ljubiš ranama moje rane i ozdravljaš me požrtvovnošću. Ljubav si jedina čista, vjerna, odana zauvijek! Oslonac u bolima, smiraj i uspavanka koja odvodi u stvarni Raj. 🎺💦🕊

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 3.01.2024.

Nema komentara:

Objavi komentar