utorak, 2. siječnja 2024.

RELIKVIJE DUŠA SU KRUNA MOJA

Riječi ljubavi, komadići svetog platna... kruna su moja. Zatrčala sam se u Kristovo blago neraspadljivo, koje me izbavlja iz bolesti raspadne. Kapital moj je nebeski i ondje je plaća moja. Svi trpljenjem zarađeni novčići, svi biseri, dragulji i dukati su mi preobraženi u ljubav nad ljubavima! Blago moje je Otac, Sin i Duh Presveti, skupa sa svim svetima i bližnjima. Uslišana sam jer sam ljubavi svetoj pripala. Nije mi bolest ljubav otela, tek mi je postala sučesnica u muki koja se sjedinjuje sa Kristovom. Podarili mi sveti svoju relikviju duši, ali i obični maleni ljudi relikvija su srca moga, kruna su mi ti darovi rajski i zemaljski. Krune me svete misli koje se u svim dušama koje su se predale Isusu. 

🎺💦🕊Jakovljeva poslanica 1, 12
Blago čovjeku koji trpi kušnju: prokušan, primit  će vijenac života koji je Gospodin obećao onima što ga ljube. 

🎺💦🕊Baruh 6,18
Strah Gospodnji vijenac je mudrosti koji cvate mirom i zdravljem. 

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 2.01.2024.

Nema komentara:

Objavi komentar