utorak, 16. siječnja 2024.

SPOZNAJA O VRIJEDNOSTI NUTRINE

Ja sam ti uistinu ko u tuđem imanju u ovom tijelu, kao da sam nasljedila 1983. nešto što mi se baš ne nasljeđuje, al nije mi bilo drugog boravišta osim stalnog suda, bolova i trpljenja. Nešto ko u krletki iz koje tvoja krila ne mogu nikuda, a svetog Petra još nema da lokot otključa. Jednostavno sam pristala biti drugačija. I da uvijek su mi prisni govorili naša mala Ana se uvijek smije i da bila sam i ostala ta radosnica Božja, zato jer nisam htjela do kraja uništiti već napaćeni hram Duha Svetoga, bio je on moj križ, moja pokora koja me je raspjevala. Davala sam sve od sebe da iznutra sija ta mala glinena razbita posudica i čuje se pjev ptičice. Jesam pitala sam se ja puno puta da nisam možda zalutala u ovo tijelo, jer nije se nikako podudaralo sa mojom osobnošću rasplesanom, kretivnom, punom života... Onda sam shvatila da sam radosnija u svojoj nesavršenosti od onih koji pate za savršenošću. Jer zaista više nisam promatrala svijet oko sebe već unutar sebe. I tamo sam ljude tražila, u njima. I shvatila da je u našoj nutrini onaj Svemir kojeg znanstvenici na krivoj strani istražuju da bi našli Božansku česticu, putuje se u sebe ne van sebe... Ondje je moj kontakt sa Duhom Svetim, koji me trpljivosti poučava. I znam da me sve moje iznutra traži i čeka, voli i za mene moli.  Nema smisla pitati se zašto, ali ima smisla samo ostati vjerna svemu onom što je Isus obećao. I svaku radnju bila ona trpeća ili lipo djelo prikazati zacjeljenju Isusovih rana. Žedan je povratka duša, zato nas smjesti u okove da se poželimo vratiti u proslavljene presvete rane i skupa zacijelimo. Uskrsla ljubav nas zove! Sveti Petar će uskoro otključati zarobljena krila i pustiti ptičicu u let. Al ona je u tom zatvoru uvijek sa Gospodinom, svaku postaju njegovu i ona je na svoj način živjela... tako će i Uskrs. Što sve je Isus morao proći i opet sa nama proživljava... ali se je slavno proslavio zbog požrtvovne ljubavi i sada sa Ocem Nebeskim nama priređuje nepropadni stan, bezbolan pun neviđenih svetih čudesa za one koji ustraju i istinski ga slijede. Patnje naše kada se sjedine sa Kristovima vrijede, one spašavaju brojne! Obrate ih. U teškoći misli upravimo Ocu Nebeskom kao Isus i bit će dobro, bit će sve preobraženo nakon mučeništva. 🎺🕊

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 16.01.2024.

Nema komentara:

Objavi komentar