nedjelja, 21. siječnja 2024.

MOLBENICA GOSPI GUADALUPE

Obraduj mi lice svojim nebeskim osmijesima  draga mama Marija, isprosi mi čudo koje iz Presvetog srca sija. 🎺🕊 Mudre izreke 17,22 Veselo je srce izvrstan lijek, a neveseo duh suši kosti.  Meni su zdravlje Isusove oči, meni je radost duša i tijelo Spasitelja, meni je melem ruka Njegova. Neka mi bude samo ono što volja je Oca Nebeskoga kroz milost Sina. Mama pouči me vjernosti i odanosti, da nikad zbog bolesti ne potonem i zalutam u mulj svijeta, vodi me izvorima spasonosnim nebeskim. Iz ove bolesti u ozdravljenje, iz ove muke u oslobođenje, iz ovih suza u radost Boga Živoga. Mama blažena milosna izbavi me iz moje volje i stavi moje misli i djela u želju da u meni vlada samo Božja volja koja me izbavlja iz grijeha, napasti i kušnji. Neka mir i radost vlada u meni i prihvaćanje svega što mi donosi sutra. Blagoslivljam tvoju prisutnost u mome životu, pod plaštem sam tvojim sigurna tu u utočištu molitvenog Bezgrešnog srca koje za spasenje svijeta kuca. Neka i meni Isus preobrazi po tvojom molbi život, nešto poput čuda pretvorbe vode u vino. Neka se kosti moje nauživaju radosti uskrsnuća već ovdje na Zemlji. A duša i srce na novo ožive sve zbog ljubavi koju mi daruje Duh Presveti. Gospe Guadalupe uspavaj me dok osluškujem tvoju ozdravljujuću muziku sa tilme svetog Juana Diega, pa me probudi u radosti koja proizlazi iz ljupke nade. Zvijezdicama milosnicama obasjaj moje ugasle zvijezdice, ispuni nebo moje duše svetim Betlehemskim svjetlom. Ne daj da žalim što moram opet poći pod skalpele i igle... neka me moja muka sjedini sa Isusovim trnjem i čavlima na korist svim dušama. Neka se proslavi ovo trpljenje iz ljubavi. Amen. 🎺🕊

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 21.01.2024.

Nema komentara:

Objavi komentar