četvrtak, 18. siječnja 2024.

SKRIVENA U RELIKVIJU SVETE RITE

Sveta Rita o kad bi samo na tren mogla da se sakrijem u tvoju relikviju, da mi sveto platno bude lijek, obnovi moje vene, bubrege, kosti... pa postanem vrsna žena, divna radišna supruga i mama. To bi bila moja uslišana molitva i zato ću se dušom sakriti u relikviju ljubavi pa neka mi bude po vjeri, a ti svojom svetošću djeluj i isprosi čuda od Spasitelja. Njegov trn si iz ljubavi podnosila i ja po nekad rado čitavu krunu trnja podnosim... sve ti je znano... tvojih mi ruža fali i otajstvenih pčelica... Neka bude volja Božja preobrazba moga križa, znam Isus je za mene gorki kalež ispio želi mi rajsku slatkoću. Uzdam se u plan Njegov. Idem se već igrati sa svojom dječicom i blagoslivljati svoga muža. Primiti duhovni dar vječne ljubavi, a na Zemlji kako mi bude. Sačuvaj mi ih za Nebo. Amen. 🌹🍯🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 18.01.2024.
Nebeski sandučić📮📬 SVETE RITE🍇🌹🍯🐝 
SVETA RITA zaštitnica u beznađu

Nema komentara:

Objavi komentar