subota, 6. siječnja 2024.

PROMRZLA DJEVOJČICA UGRIJANA VJEROM U NAZARETSKU KUĆICU

Jesam, poput djevojčice sam sa šibicama i sve sam ih potrošila, u kostima mi zuji, mrzne, žeže ona nelagoda od pothlađenosti... nastaje i neka žega, mučeništvo se izmjenjuje. U toj bolesti sanjala sam toplu drvenu kućicu to valjda zna cili svit... ali promatrala sam samo sve te događaje kroz dubovni prozor. Gledala svoju dječicu kako se sa tatom igraju i pomažu mu donositi triščice za podložit vatricu u kaminu, gledala sam ga kako je radostan i hrabar netko od Boga moj. Čak sam i sebe tu viđala kako im donosim kakao i kavu, kolačiće koje sam izrađivala sa Gospom, Isusom i svetim Josipom... moleći ih da posvete moju obitelj. Bol me je odnosila u bezbol i opet noćas bolna se smijem, jer Isus me grije, Isus se za mene smije dok sniježi i tijelo se od promrzlina ježi. Kaže mi da mi ne treba šibica, da bi upalila kamin sa željenom dušom, nit moram promatrati sve te čežnje iz prozora. On je moj kamin i svjetlo vječne ljubavi i On će se za sve u mom životu pobrinuti. Poziva me u svoju Nazaretsku kućicu da uđem i da se grijem uz sveto ognjište, a Sveta Obitelj će mi isprositi moju obitelj zasigurno. Sve je moguće Svemogućem, od njegove predragocijene krvi sve novo nastaje. 

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 6.01.2024.

1 komentar:

  1. Pozdrav, sezonski pozdrav svim prijateljima vani, ja sam Bozana Miho, iz Splita, Hrvatska. Nakon što sam deset godina bio u vezi s njim, suprug se prekinuo sa mnom, učinio sam sve što sam ga vratio, ali sve je bilo uzalud, htio sam ga zbog ljubavi koju imam prema njemu, molio sam ga sa svime , Dao sam obećanja, ali on je odbio. Objasnio sam svom prijatelju na mreži, a ona mi je predložila da odem u dr. Apata velikog čarobnjaka koji bi mi mogao pomoći dati čaroliju da ga vratim, ali ja sam tip koji nikad nije vjerovao u čaroliju, nisam imao drugog izbora nego to Pokušajte, poslao sam poruku dr. Apata, a on mi je rekao da nema problema, sve će biti u redu prije 48 sati, moj bivši će mi se vratiti prije 48 sati, bacio je čaroliju i iznenađujuće je bio drugi dan, bilo Oko 16:00. Bivši me nazvao, bio sam toliko iznenađen, odgovorio sam na poziv i sve što je rekao bilo je da mu je jako žao zbog svega što se dogodilo, da me želi natrag, da me toliko voli. Bila sam tako sretna i otišla sam k njemu, pa smo opet počeli sretno živjeti zajedno. Od tada sam obećao da će svima koga znam tko ima problema s bilo kime trebati pomoć dr. Apata čarobnjaka čarolija njegova e -mail je (drapata4@gmail.com) i možete mu poslati e -poštu ako vam treba njegova pomoć u svojoj vezi , želite da vas prepoznaju u svijetu ili problemima s rakom, želite se oženiti ljubavnikom po vašem izboru ili slučajevima razvoda, zdravstvenih ili bračnih problema, promocije radnih mjesta i uspjeha, bilo što, ne odustajte, prestanite plakati, kontaktirajte DR . Apata na drapata4@gmail.com ili ga kontaktirate putem WhatsApp / Viber: +447307347648

    OdgovoriIzbriši