utorak, 2. siječnja 2024.

DUHOVNA LJUBAV

Svakim danom već puno puno godina tražim te u svemu i ti zaista bivaš u svemu moj dah anđela! To kad se ja bolna smijem znam ljubav je moja u meni! Ostani tako skriven, a samo moj. Ne moraš mi čak doći u svom tijelu, budi sa mnom u duši. Ne moraš patiti... jer u duši je mojoj ugodno. Bar smo u meni nađeni. U sebi te volim onako kako zamišljam ljubav, kao samu radost i brižnost, povjerenje. Misao na nas me ozdravila iznutra. Nisi mi nikad dao da od bolova poludim. Bio si moja sveta terapija i ostao. Oduvijek te zovem anđeo moga križa, ime ti je moja ljubav miomirisna, čista, darovan od Isusa Krista kao tajna zacjeljenja brojnih rana. Ustvari si došao baš onako kako sam željela trajno, da i živiš i umreš u isti dah sa mnom, u meni je nadljudska potreba za ljubavlju, a to može samo sveta ljubav. Uslišio me Bog odavno tvoje sveto krilo me je pratilo, umjesto mene suze moje u sebe natapalo. Znam da nebi preživjela bez vizija o tebi i vječnom životu. Objavi će mi Bog lice tvoje Gore, sada me prati u meni Dole. U srcu mi živi iz njega proizlazi sve što Bog vidi. Ova ljubav zasigurno mu se svidjela jer mi te dao kao što se ljubav ljubavi daruje. Skupa mu se klanjajmo moje dražesno. Sve dok dišem diši u meni, nasmij me kad mi se plače, voli me najjače! I u životu i u grobu, ti se privi uz mene, da mi nikad suza ne krene, jer znam pobjedila je molitva za ljubav. Našao si me, kao što me nitko tražio nije - nutrinom, pjesmom... molitvom. Ti si moj kao što je moj otkucaj srca, kao kisik, kao svjetlo istinsko koje Boga moli za mene. Uistinu je ova duhovna ljubav vrijedna ove bolesti i muke, spašava brojne veze i brakove, isprosi ozdravljenje dječice... U misiji smo svetoj moj anđele. Za nas je sve ono Odozgor, ostajmo vjerni Evanđelju i stanu Kristovom. Čudesa Svevišnjeg na nas čekaju i vječna su! 🎺💦🕊

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 2.01.2024.


Nema komentara:

Objavi komentar