utorak, 16. kolovoza 2022.

ZEMLJA JE BOJIŠTE ZA NEBO

Zemlja ti je bojno polje u kojem moraš pobjediti za Nebo. Ovdje ti je dano sve i biraš sve što želiš za vječnost. To što sačuvaš u sebi samo to je tvoje. Zato se vraćaj kući, iz sirotišta zemaljskog. Upiši semestar svete ljubavi... tečaj će ti predavati Duh Sveti. I gle nemoj čekati da se usliši želja, ti moraš djelovati. I da ono što je u tebi to postaješ. Zato kaži ja mogu, sve u Onome koji me jača, osloni se na Svevišnjega koji govori Ja jesam. Gospodin je uvijek pun milosti pun onog o da moguće je sve, hoću i ja to mogu. Gospodin je optimista uvijek. Što misliš da li gusjenica zna da će joj izrasti krila ili jednostavno tako bude onom tko puza i trpi? A da budeš tih vrlina i uvjerenja... da mučeništvo odvodi u let? Da te patnja priprema na čudesa. I znaš kada tijelo stane da duša ne staje, oživljava i širi svoje spoznaje sve više, zadobiva uslišanje. Zato gori u ljubavi i vjeri u osobođenje. Rasti, cvjetaj, daruj plodove. Budi ukras. Ne i ne mogu, zamijeni sa da i ja to mogu i ozdravljati ćeš u duši. Prihvati bol kao dar spasenja. Trpi radosno. Obuci se u haljinu vjere, jer lipota je u  osjećajima. Srce je tvoja vrijednost, duša  je tvoj simbol ljubavi. Uvijek budi iskren i operi pokajanjem svoje zaprljane haljine. Predragocijena krv je naš omekšivač srca i deterdžent, možemo zamirisati i osvježiti se u bjelini samo kada se predamo istinskom svjetlu kakvim nas naziva. Njemu Kristu svjetlu svijeta! 💦🕊

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 15.08.2022. 

Nema komentara:

Objavi komentar