srijeda, 24. kolovoza 2022.

IZMIJENILA TE MOJA LJUBAV

Raspjevana ljubav izmijenila je srce žene,
bol je morala postati inspiracija.
Pa ti ljubljah dušu dušom,
pa zbog mene više nisi isti.
Trajala sam kap vječnosti,
dovoljno da te poučim voljenosti.
U noćima čuvah oči nepomične,
vjerovah da su žive i 
da me pamte kao sličicu duše.
I desilo se to, 
samo se okvir razbio.

I što sad stih ti pada na srce, 
kao duša moja u 
ovim beskrajnim danima.
Imaš me samo kao knjigu uspomena, 
a mogao si me imati kao 
knjigu života. 

Valjda ti je "srce na mjestu"
jer nisam ja srce tvoga srca.
Valjda sam ti pomogla
da voliš jače,
ali neka ona kao ja ne plače.

Pripasti ćeš nekoj ženi,
ali čijom ljubavlju ćeš je voljeti!?
Može li dušu tijelo zamijeniti!?
Reći će ti grč u duši,
i staklo u srcu.

Bilaj, 24.08.2022.

Nema komentara:

Objavi komentar