nedjelja, 21. kolovoza 2022.

ISUSE SMILUJ MI SE

Znaš ja ti patim od nedostatka ljubavi, zato mi Bože oprosti što u Nebo nebi sama, vodi me k sebi sa mojim odabranikom srca, oživi mi pjesme. Tužna je zemnost bez moga zaručnika, nebi valjalo za dušu da nismo vječno uslišani. Istinu ću ti reći vjerujem u nebeske stanove Isuse i kada ih dovršiš, u njima bi da me molitve uslišane dočekaju. I oprosti što nam nestrpljiva, pa i maštovita. Zasigurno ti imaš savršen plan sa mojim križem. Al gle milosti voljena ja bi samo da pobjedi ona istina. Ono što osjećam. Fali mi radost stalna, fali mi obitelj baš moja, zar ona koja obožava djecu da nema djece... zar ona koja ljubi nije ljubljena, nebi ti to dopustio... na NEBU bi mi sve uslišio. Bori se sa mnom Duh Sveti za ono nepropadno. Pa mogu trpiti i ovo što se lako ne trpi, mogu preživjeti boli... mogu hodati po suzama, kao po moru radovanja. Ipak nisam za žalovanja, u meni je ljubav Tvoja već pobjedila! Čujem osmijeh svoje nerođene dječice kroz rođene! Najlipša molitva je osnivanje molitvene obitelji. I neka mi bude kako ti poželiš. I po mojoj vjeri, ufanju i ljubavi. Potpomogni Isuse da uzvjerujem da je sve moguće od zemlje do Neba. Amen. 💏🕊

Od 💓 Ana Emanuela, Bilaj 21.08.2022.

 

Nema komentara:

Objavi komentar