subota, 6. kolovoza 2022.

ISUSE SMJESTI ME TAMO GDJE MAJKA UZNESENA JE, MEĐU RAJSKE KOROVE

Dušu moju Isuse smjesti među Serafine, Kerubune, Prijestolja, Gospodstva, Sile i Vlasti, Vrhovništva, Arhanđele i Anđele. Neka  se nagleda ljubav moja tvoje miline, neka spozna da za svaki otkucaj moga srca Presveto srce brine. Daj da plamtim od svete ljubavi, da od nje sva bolest moga tijela ispari, Duša sveta neka moju grešnu ozdravi, rane mi krilo ljupko iscijeli. Pusti me Isuse tamo gdje majka uznesena je, pusti me u osjećaje vjere tamo gdje se uslišavaju molitvene želje. Neka i moje malo raskajano srce daje hvalu Tebi Presveto Trojstvo mog života vodstvo, da ti se omilim i sve mi grijehe oprostiš kada moje glasnice kažu svet, svet, svet ljubljeni moj Gospodin Bog Sabaot! Stvarajte u meni svete vizije rajski glasnici, odvedite i mene običnu smrtnicu u neobičnu rajsku postojanost da se nauživam miline kada me blagoslovi Isusovo moćno ime. Rajska Djevo zame moli, neka ti se svi korovi pridruže i jednog dana u Raj pozovu me. Amen. 🎺💦🕊

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 6.08.2022.

 

Nema komentara:

Objavi komentar