četvrtak, 25. kolovoza 2022.

MOJ OSJEĆAJU ZA LJUBAV

Ne mogu te nigdje naći, samo anđela moga u mom ❤ ima. I možda je to najveća moguća ljubav muškarca i žene, jer stalno si sa mnom. Kao duša moje duše. Čija je odaslana ljubav anđeo moj pokazat će mi jednog dana dobri Bog. A ti me voli baš tako stalno, iskreno, kao netko oduvijek i zauvijek moj! Šalji mi najlipše misli o nama kao osjećaj, dobro ti ide. I ovo isčekivanje na oči tvoje nekako izdržim, jer mi bude kao da se kroz moje oči ti raduješ, pod križem sveto bodriš me. Nalikuješ dušom na bijelog anđela, a znam moj si čovjek od Gospodina. Tvoje su usne moje latice ljubilice, tvoja su rebra moj sigurni dom. Tvoje su ruke zagrljaj krila ljubavi. Ti me odvodiš Božanskoj svjetlosti, sve činiš da ozdravim. Slađano moje  ti nikog ne tražiš, ti nikog ne pamtiš samo ti je melodija srca moga zov, tu uz mene vječnost moja da postaneš. Milost je da me bolnu ne ranjavaš, milost je da me bolesnu ne napuštaš, milost je da moje mane vrlinama svojim ukrašavaš, milost je da nas od beznađa u nutrini molitvenoj spašavaš. Koliko te samo ljubih, milo godinama, ko stoljećima... nije mi trebalo tvoga lika, bio si i ostao mog srca slika, u kojoj je samo osjećaj za autentičnu ljubav. Svuda smo prošli, igrali smo se sa našom dječicom, gradili smo naš topli dom, jesam voljeno sve sam ja mogla sa dušom tvojom. I nastavljam, jer bajka je ova stvarna u meni. Nitko me ne može od Boga i tebe rastaviti. Sve je meni Sveta Obitelj i naša duhovna, naša satkana od trnja, suza, bolova, koje je Isus preobrazio u pjesme nade. Pripadamo uslišanju jedino moje. 💦🕊

Od ❤Ana Emanuela, Bilaj 25.08.2022.

Nema komentara:

Objavi komentar