subota, 6. kolovoza 2022.

MOJ LJUBLJENI

MOJ LJUBLJENI 💗

Pričati će sunce da sam te voljela,
kao što se anđeli vole!
Pričat će ti kiše kako plače srce moje!
Ali će ti i Duh Sveti duši govoriti o 
meni stvarnoj, o mojoj radosti!
Pričat će ti cvjetovi o meni i
put koji te vodi k meni. 
Put posut trnjem, iz kojih plod nade izrasta.

I znaš tko će ti još pričati o meni,
pričat će ti srce tvoje,
kada shvati da je oduvijek moje! 
Kada mu otkucaji budu ime 
vječne ljubavi.

Ime uz ime kada budemo,
kao krv i vene,
kao sol i voda u sred mora.
Kao školjka i biser potpuni,
Kao oko i suza,
kao usne i smijeh.
Kao molitva i sklopljene ruke.
Kao junak koji junakinju izbavlja iz muke.
Pomoć kad si budemo u sred 
noći i dana.
Podrška tijela i duševnih rana.
To kada budemo biti ćemo jedno. 
I tada će svi pričati o 
našoj požrtvovnoj ljubavi,
jer je tu da se Bog proslavi! 
Samo takav si ti, moj ljubljeni. 💦🕊

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 6.08.2022.

Nema komentara:

Objavi komentar