srijeda, 31. kolovoza 2022.

ONA ME JE ODABRALA

Svjedočanstvo sa svetom Ritom🌹

Ruže su me u sred trnja pratile i tvoje ime Margarita odzvanjalo je dušom mojom... nisam te poznavala, ali ti mene jesi, ti si me zaštitnice sveta Rita davno odabrala, da me čuvaš i pod križem poučavaš. Sa tobom je nastajao moj molitveni oltarić, sestra mi je kupila tvoj kipić u Međugorju, jedna divna teta uplela tvoj lik, divan brat u Kristu poklonio mi je tvoju sliku... sve me vezalo za tebe i mene. Znaš me začuditi, samim postojanjem. Znaš me utješiti obradovati. Krist nam je ta radost i vječna mladost. Imala si dečkiće blizančiće tako kažu spisi... eto i ti blizančići su naša poveznica, ti znaš zašto. Fala ti i za čudesan znak kroz svećenika... koliko je Bog velik i snagu mi dariva. I da ta tvoja izjava BOGU JE SVE MOGUĆE, davno sam je neplanirano kao suvenir kupila i sad vidim ti si mi govorila. Istina je ljubljena sestrice ja vjerujem da zimi može procvasti ruža i sočne smokve izrasti zahvaljujući Božjoj milosti, vjerujem i u čudo ozdravljenja i u ljubav najveću, vjerujem i u to da u Casciu sa ružama zahvalnicama tebi doći ću! Moli i dalje za nakane moje i sve one koji te vole... amen. 🌹🕊

To što mi kažu a ništa ti se ne uslišava. 
O zar ne vide da imam najveće uslišanje nad uslišanjem, imam Boga imam tebe. 

I da mogu tako do kraja ako je volja Božja,
mogu trpiti iz ljubavi. Znam i ovaj križ bližnjima će pomoći. Amen. 🎺🕊

Osjećam rasuto mi trnje Kristovo po čitavom tijelu, ali ruže su mi same na duši. 🌹

Sa ljubavlju tvoja sestrica,
Ana Emanuela, Bilaj 31.08.2022.

Nema komentara:

Objavi komentar