ponedjeljak, 15. kolovoza 2022.

JOŠ SI NETKO MOJ

Još mi se ne odustaje od tebe,
a moram jer boliš me.
Kako ti nisam falila a 
na sva zvona usta su te
moja hvalila.
Tko mi te ukrao malo srce...
kome si darovao tople otkucaje?
A ne znaš ti kako sam samo 
čuvala u duhu tebe...
i kako to da su mi te druge ukrale....
kako to da si birao neljubav,
a Bog ti je slao ljubav? 
Jesam grlila sam tvoju bol,
a gle ostala mi sol.
Znao si ti koliko je u meni bolesti,
ali vjerovala sam ti,
vjerovala sam mogu uz
tvoje osmjehe ozdraviti.
U početku si bio onaj koji 
je znao samo za mene.
A sad me nigdje nema...
osim u neuslišanoj pjesmi. 
Raduj se tu gdje jesi.
I nemoj u moju bol. 
Ne diraj mi u srcu novog tebe.
Ne diraj mi ono biće koje
sam sama stvorila i dala mu 
tvoj lik. 
Pusti me da te sama volim.
I odbolujem vjeru u nas. 

Pusti me da nađem tebe 
kakvog osjećam.
Tebe koji bira samo mene. 

Bilaj, 15.08.2022. 

Nema komentara:

Objavi komentar